"Bye bye mr bajs"

Mandi fyller år på tisdag och därför fick vi besök från delar av släkten på eftermiddagen. Bland dem Elin och Nils, mina gullungar till kusiner. Man får aldrig en tråkig stund när de är med. Nils har lovat mig att jag ska få åka i hans bruna BMW. Det där med bruna bilar verkar han ha fastnat för. Men sen ändrade han sig ca en miljon gånger till andra bilar och färger och jag tror att vi bestämde oss för att jag skulle få åka i hans silvergröna volvo. Det ska jag komma ihåg om 16 år när han får ta körkort. Jag spelade den försvunna imanten (Diamanten) med Elin och Ludvig. Nils var också med ett tag men blev sen utkastad eftersom han envisades med att gå på spelplanen. Varje gång när någon skulle gå var Nils först med att säga hej då, på sitt eget sätt "Bye Bye Mischer bajsch". Jag älskar dem mina kusiner, Nils Axel Kjell Stortoken Andersson Gärds och Elin Ingrid Storbusen Andersson Gärds.

puss!


Kommentarer
Postat av: marika

jag älskar dem också!

2008-03-16 @ 20:36:27
URL: http://marikkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0