i made a wish and it came true

22.22 var klockan. Vi hade nästan precis kommit ner till stan efter att ha varit hos Tomas. Där hade vi haft lite förfest, jag hade dock inte druckit så mycket eftersom det jag hade blandat till var alldeles för starkt och nästan odrickligt. Men det gjorde inget, jag var glad ändå fast ganska trött. Vi hade hur som helst sjungande gått ner till stan för att se om det fanns nåt roligt på torget. Det var ganska dött och vi hade tråkigt, i alla fall jag. Sen blev klockan 22.22 och man fick önska sig något. Jag önskade mig att kvällen skulle bli bättre och att vi skulle träffa några roliga killar, haha, en ganska lam önskan, jag vet, men det var det minsta man kunde begära av kvällen. Och gissa vad? En stund senare träffade vi några roliga killar och kvällen blev genast bättre. Så det blev ganska lyckat ändå.
Oj, vad klockan blev mycket! jag måste börja städa nu eftersom mamma har bjudit till tjejkväll. Och jag med resten av familjen är utkörd. Och det är fotboll. Men jag får se var jag hamnar.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0