Summer in the city


Aj, mina ben!
Idag har jag gått och gått och gått. Mina ben utbrända och får nu vila för resten av dagen. Mariebersskogen, Viken och statsträdgården var de platser som besöktes på förmiddagen.


Efter en liten lunch, med en mycket god vän, i en söt liten park i staden var det dags att bege sig till muséeparken där vi skulle samlas.


Men när jag kom fram var det 25 minuter kvar och jag såg inte skymten av de andra. Så jag satte mig vi älven och filosoferade lite tills det var dags att träffas.

Tidgt slutade vi och då var det bara att vänta in Maria som var på väg till Karlstad. När hon äntligen kom så blev det mest till att strosa runt i skoaffärer. Efter att Maria hade hittat ett par riktigt snygga dojor gick vi och köpte oss en varsin glass som vi satt och njöt av tills det kom massor av fåglar och attackerade. Livrädda flydde vi därifrån. Efter nån timme åkte vi hem.


När jag kom hem bestämde jag mig för att försöka läsa lite i boken som svenskaläraren gav oss under lovet. Så jag satte mig på trappan i solen och började. Två sidor orkade jag läsa sen gav jag upp.
Jag slängde en blick i spegeln och upptäckte att jag hade bränt mig ganska fint, haha, helt röd över axlarna. Men vad kan man förvänta sig efter en lång dag i solen.

puss!

Kommentarer
Postat av: marika

jag lovar att det du bränt dig inte ens är i nörheten av hur mycket jag har bränt mig, håller på att dö här :(

2008-07-02 @ 20:34:15
URL: http://marikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0