Söndag.

Det kliar. Men det är ju bra eftersom det är ett tecken på att det läker. Det är drygt fyra dagar kvar tills det är dags att cykla till Ransäter. Och jag hoppas verkligen att jag kommer klara av det. Jag har sett fram emot det här så länge och skulle bli jätteledsen om en sketen liten blindtarmsoperation skulle sätta stopp för det. Förresten! Idag är sista dagen som jag behöver ta de där äckliga tabletterna och gissa om jag är glad! Skönt att äntligen bli av med dem. Men just nu har jag ett litet problem och det är hur jag ska duscha. Plåstren har börjat lossna och det är ju inte så bra att få vatten i såren. Men om jag har tur så ligger det ett liknande plåster nånstans så man kan lägga om det. Skulle vara mycket lättare om man slapp att duscha, men jobbigt nog så måste det göras.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0