På bättringsvägen

40,9 graders feber är ju inte sådär jättebra, så lördagskvällen tillbringades på vårdcentralen. Men eftersom jag inte hade var i sjuk tillräckligt länge så kunde de inte säga hur sjuk jag var men de kunde fastställa att det var ett virus. Men läkaren bad mamma att kolla till mig under natten och om jag var väldigt dålig så skulle hon ringa på ambulans direkt. Oj, vad lugnande. Men idag är jag i alla fall bättre förutom att min mage tar kål på mig. Så där är anledningen till den dåliga uppdateringen, har helt enkelt inte orkat. Hoppas bara att jag orkar pallra mig iväg till jobbet imorgon. Det var jobbigt nog att bara skriva detta inlägg, hehe.

puss!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 15:20:34
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0