Fever

Igår kväll var jag inte långt ifrån att brinna upp, kändes det som i alla fall. 39 graders feber visade tempen. Och inte nog med det så var jag tvungen att sitta helt stilla för jag hade jätteont i magen och om jag rörde mig minsta lilla så kändes det som om hundra fingrar var och ryckte i allt som finns i magen. Så för min del blev det ingen galen fredagskväll direkt, synd med tanke på att jag var ensam hemma. Klockan halv tolv gick jag och la mig efter att ha kollat på Kiss Kiss, Bang Bang. Imorse när jag vaknade kändes det som om jag var bättre men tempen visade på 39.5, så den hade alltså gått upp. Usch för sjuka dagar säger jag. Ont i magen har jag fortfarande också. Och på måndag måste jag vara frisk eftersom det bara är en vecka kvar av jobbet och jag behöver pengarna.
Hoppas ni har en mycket bättre helg än vad jag har!

puss!


Kommentarer
Postat av: marika

tacl för att du har smittat mig (y)

2008-07-06 @ 15:58:39
URL: http://marikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0