Each day gets better

Det blir bättre och bättre, även om det stramar något oerhört vid såren. Men aptiten är tillbaka och imorse när jag vaknade så låg jag på sidan, det är ett stort framsteg med tanke på att jag bara kunnat ligga på rygg. Det kommer nog inte bli så många inlägg här, det beror på vad jag orkar men jag lovar att gottgöra det på något sätt. Imorgon ska jag kanske försöka ta mig iväg till jobbet, mest för att jag behöver en underskrift för att kunna få ut lönen men också eftersom det är sista dagen och det skulle kännas bra att komma dit och säga hej då till alla.
Snart kommer farfar så jag ska gå och fräscha till mig.

puss!

Kommentarer
Postat av: maria

OJ :O jag visste inget förän Marika sa typ i förrgår att du var på sjukhuset... Men tur att du är på bättringsvägen nu i alla fall :D Krya på dig!!!

2008-07-10 @ 23:25:11
URL: http://maariiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0