Torsdag

Det har varit en ganska slapp dag idag. Hade prov på morgonen i aktiekunskap, det gick nog rätt bra tror jag fast jag vet att jag hade fel på en fråga och på Benkts prov så kan ju det räcka för att inte få MVG så jag får hoppas på ett VG då.
Efter lunchen stötte vi på våran rådgivare till företaget ( myseason.blogg.se ) och det kändes bra att se honom eftersom vi nästan funderade på om han hade gått och dött. Jag skrev iaf in hans nummer i mobilen men smidig som jag är så tror jag att jag kan ha raderat det, så nu vet jag inte riktigt hur vi ska göra, men det går säkert att leta reda på numret nånstans.
Fick sluta skolan lite tidigare också eftersom vår lärare skulle iväg och köpa blommor.

När jag kom hem var farfar på besök, han fyller 75 snart så det blir en stor fest för honom, dessvärre på sportlovet så vår årliga skidresa till stugan blir inställd. Synd, hade verkligen sett fram emot den, men ska nog åka dit nästa helg istället så då känns det bättre.

pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0