Lov, efterlängtade lov!

Äntligen så har det blivit sportlov!
Matteprovet gick bra fram till sista uppgiften som var skitsvår men jag hoppas att jag kan få något poäng för uträkningarna. Dagen avslutades med bowling på gympan. Och hör och häpna, jag kom inte sist! tralala. Av fem som spelade på vår bana kom jag faktiskt på fjärde plats första gången och trea den andra. Är stolt!
Efteråt blev det stan med Marika för att inhandla kläder till dopet på söndag. Från Gina Tricot såklart, mest pga att jag hade presentkort att göra av med. Detta blev i alla fall resultatet (ursäkta den dåliga bildkvaliteten):

        

Sen träffade vi Julia och Terese och bestämde oss för att fika för femtiolappen som blev över när vi bestämde oss för att inte gå på UNO. Så det blev en sväng till bakfickan.


image14


Nu väntar jag på att tiden ska gå så att jag kan ta bussen till Michelle där det blir en kväll med flickorna.                      


puss!

Kommentarer
Postat av: marika

och vem ligger bakom de snygga kläderna då? :o

2008-02-22 @ 17:38:53
URL: http://marikkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0