Jersey

Allt det som hänt på barnhemmet i Jersey är verkligen något som jag inte kan förstå hur det kan hända. Hur kan människor vara så grymma. Jag kan inte ens föreställa mig hur barnen på hemmet måste ha känt sig. Det hela känns som en hemsk film som man inte kan sova efter att ha sett. Hur kan ingen ha upptäckt att barn plötsligt försvinner. Det är ofårståeligt för mig. Jag vet att det är en omöjlig önskan men jag hoppas verkligen att det en dag inte förekommer sånt här på jorden. Våld mot barn måste vara något av det hemskaste som finns.
Ursäkta om detta inte var ett särskilt trevligt inlägg men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite.

Ta hand om de ni älskar!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0