Fynd?

Var på stan idag med Marika för att inhandla lite saker till imorn och när vi gick förbi Monki såg vi att alla reaplagg kostade 20 kr. Jag gick senare därifrån med ett par jeans som jag bara betalat 20 kronor för. Jag provade dem inte i affären och upptäckte när jag kom hem att de var lite för små, så jag får använda dem här hemma tills de töjer ut sig. Men för det priset gör det inget.

Annars har det inte hänt nåt speciellt idag förutom att jag fick tillbaka aktiekunskapprovet, jag var en poäng från MVG...frustrerande....

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har alltid lärt mig att är man en poäng från någon av kriterierna så räknas det som det.
Så grattis till ditt MVG :)
Ha en bra kväll!

2008-02-13 @ 20:41:12
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0