detta har hänt...

Det känns som att jag inte har bloggat på ett tag så här kommer en liten uppdatering på vad som hänt de senaste dagarna:

Lördag
Var en trevlig dag. Träffade delar av släkten hos min farbror och lilla söta Molly var såklart med. Hon har lärt sig att krypa lite nu och hon älskar att dansa. Men jag fick knappt en chans att gosa med henne eftersom hennes mormor och farmor vägrade släppa henne för en sekund.
Sen åkte vi direkt till Forsström där vi såg på melodifestivalen, och hallå?! vad är det för fel på svenska folket? okej, det var inte en enda bra låt med men det fanns ju ändå dem som var bättre än Fridas låt. Men om det är så folk vill ha det... Efter TV:n gick vi ,"ungdomar" som vi blir kallade hela tiden, på en promenad med Milou. det var lite mysko eftersom vi såg en man som kom och gick emot oss och sen när vi kollade igen så var han spårlöst försvunnen. Han hade antagligen satt sig bakom ett träd eller nåt men det var lite konstigt. Sedan gick vi i alla fall in och spelade bland annat Guitar Hero. Måste bara säga att jag är SÅ imponerad av Adam som nästan inte missade en enda sån där grej, lite skillnad mot mig som inte klarade av att spela klart låtarna för att det gick så dåligt.

Söndag
Amandas dop var vad som stod på schemat denna dag. Det var mysigt i kyrkan med endast våran familj och familjen Johansson som vittnen. Efter dopet åt vi en god middag hemma hos oss med en ännu godare tårta till efterrätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0