Onsdag i Stockholm

Idag var det alltså Stockholm som gällde hela dagen. Vi var på Moderna museet och hade surrealistisk workshop eller vad det nu hette, och det var faktiskt intressant tyckte i alla fall jag som är lite halvt intresserad av konst sådär. Så om ni är i Stockholm tycker jag absolut att ni ska ta vägarna förbi och ta en titt på Max Ernsts utställning. Efter några timmars konst blev det såklart en liten tur på stan. Strosade mest runt och kollade på alla julmarknader som var, fast jag fick bara med mig en muffins hem, hade ingen lust att shoppa riktigt. Nu har jag riktigt ont i fötterna och ska försöka somna tidigt även om jag sov tillräckligt på bussen.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0