kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå

Jag försöker ladda upp lide bilder men det vill sig inte riktigt. Men lite senare ska jag nog lyckas få upp nåt här på bloggen.
Det är så skönt att gå ut på en lördag för då kan man verkligen sega sig när man gör sig iordning. Det gillas! Och nu är jag så gott som redo för en partykväll. Det är bara kläder, smink och lite mat i magen som fattas. Det betyder att jag har massvis med tid på mig att ladda upp med Krunegård. Det blir nog en fin kväll.



Det kommer bara leda till nåt ont - Markus Krunegård och Säkert!
(Det fanns inte någon video till låten men det var någon som hade gjort den här hemmagjorda och den duger)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0