Det är inte lätt...

... när det är svårt. Och just nu är det verkligen inte lätt! När jag kom hem skulle jag byta kontantkortet i mobilen från telia till halebop men det vill inte riktigt funka. Eller rättare sagt det vill inte fungera alls. När halebopkortet är isatt så står det "sätt i rätt sim-kort" vilket jag ju redan har och jag provade att ta ut det och sätta i det igen flera gånger men samma sak händer. Så då tänkte jag att jag sätter i telia-kortet igen då, men då går det inte ens att sätta på mobilen. Så nu sitter jag här och känner mig handikappad eftersom mobilen inte fungerar. Men mest är jag orolig över hur fasen jag ska kunna vakna imorgon. Är hos mamma nu och vi har inte hunnit köpa någon väckarklocka än. Så jag har inte en aning om hur jag ska komma upp imorgon. Mamma slutar inte förrän klockan två inatt och har inte mobilen på på jobbet så hon är inte mycket till hjälp just nu. Finns det någon som vet hur man får mobilen att leva igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0