dan före dan

Jag antar att ingen av er har missat vilken dag det är imorgon. Den här julen kommer inte bli som alla andra jular och det har man märkt av rätt mycket. Ingenting går som det ska och det känns som att man har stressat ihjäl sig för att allting ska gå ihop. Men idag har jag i alla fall köpt de sista julklapparna och även om jag inte är hundra procent nöjd med vad det blev så får det ändå duga. Nu är jag hemma hos mamma, det känns som att jag inte har varit här på hur länge som helst vilket min chokladkalender kan bevisa:



Men nu är jag här och ikväll ska vi bara mysa och ha det gött. Klä granen, smaka julskinkan och slå in julklappar ska vi göra förstås men sen blir det lugnt.

Jag kanske inte får tillfälle att säga det senare så jag säger det nu istället:

HOPPAS ATT NI ALLA FÅR EN RIKTIGT GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0