Sandra- och mamma-dag

IKEA med mamsen blev det idag. Bara hon och jag, det var längesen det var så. Jag vet inte om jag har sagt det förut, men jag älskar att strosa runt i affärer med mamma. Kanske för att vi har ungefär samma smak men mest för att vi har så himla roligt tillsammans. Fast jag tror att det bara är vi som uppskattar våran humor, haha, riktigt knas. Så Lunch och shopping på IKEA blev det alltså idag. Och jösses, nu ni, nu har vi projekt på gång för vårt lilla radhus. Väggar ska rivas, golv ska läggas och möbler bytas ut. Jag tror att det blir fint. Och framförallt kommer vi ha riktigt roligt, jag älskar att göra om och inreda. och nu när jag tänker närmare på det så kanske detta bara är ett försök från min mamma att få mmig att stanna hemma några år till. De senaste veckorna har jag nog pratat mer än någonsin om att flytta hemifrån. Ibland längtar jag mig galen. Jag vill så gärna ha en egen lägenhet som ser ut så som bara jag vill med bara mina egna saker. Men... det dröjer nog ett tag tills jag får den.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0