Knasdag

Idag har varit en konstig dag. Det känns inte riktigt som att jag har varit riktigt klar i huvudet nån gång under dagen. Till att börja med så tappade jag mobilen i marken precis när bussen kom. Naturligtvis så gick den i två bitar (trodde jag). Så jag plockar upp båda delarna men när jag sitter på bussen upptäcker jag att batteriet fattas, och mycket riktigt så ser jag det ligga där vid busshållsplatsen när vi åker. Så på matrasten åkte jag och Marika hem och hämtade det. Som tur var så låg det kvar.
Jag utlovade dagens ros till Marika som var så snäll och följde med!
 Tack så mycket sötis!

Efter skolan hängde jag med den snälla tösen hem. Och då fick jag träffa några riktigt söta små liv, fyra mysiga kattungar. Och säg den som inte lyckas bli helt kär i dessa söta krabater. Jag har redan hunnit lyckats tjata öronen ur mamma om att jag också vill ha en liten kattunge. Hon vägrar. Fy på henne. Men jag ger mig inte i första taget.

Hoppas ni har haft en bra dag!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0