Depp-maraton

I våras nån gång bestämde Maria och jag att vi skulle ha ett Johnny Depp- maraton. Och först nu blev det av, jag har nästan nyss kommit hem från en filmdag med Maria och Sara. Mysigt har vi haft det i Marias brors lägenhet som hade bioduk och allt. Perfekt. Från början skulle vi se fem filmer men det slutade med tre eftersom vi inte hittade en av dem och en annan hade alla redan sett, och tur var väl det! Man blir riktigt trött av att se på film nästan en hel dag. Det ska bli skönt att få sova. Lite konstigt eftersom jag har suttit still och inte gjort något på kanske sju timmar. Typiskt var det också att solen skulle vara framme just idag när den inte har varit det på nån vecka eller nåt. Just idag när vi hade bestämt att vara inne hela dagen. Attans. Men det var det värt, eller Johnny Depp var värd det, haha. En av världens bästa skådespelare enligt mig, kalasskön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0