Uppe med tuppen (nästan i alla fall)

Jag gick upp tidigt idag för att vara med när mamma ringde till tandläkaren. Och så fick jag inte tid förrän på onsdag. Bajs säger jag. Då måste jag gå omkring med en halv tand ända till dess. Jag kanske var lite väl optimistisk när jag trodde att jag skulle få en tid redan idag och pga detta tog vi sovmorgon på UF:en. Så jag skulle egentligen kunna ligga i sängen nu. Där jag för övrigt skulle vilja stanna tills på onsdag. Men jag får väl bita ihop (bokstavligt talat) och hoppas att ingen lägger märke till hålet.
Vad ska jag göra nu då? Det är en och en halv timme kvar innan jag måste åka. Det är fint väder så jag kanske sätter mig ute en stund med någon läxa.

Puss!

Kommentarer
Postat av: marika

du ska såååååå visa det för mig :D mohahaha!

2008-04-21 @ 11:18:30
URL: http://marikkaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0