Snart

Jag är så trött på att det bara krånglar på blogg.se hela tiden. Igår skrev jag ett inlägg som jag nu upptäckte att det inte hade publicerats och det går inte att ladda upp bilder heller. Jag blir lite sur.

Hur som, idag var det dags för ännu ett prov, geografi, och det gick väl inte så där jättebra. Men jag satsar inte på något högre betyg där så det spelar inte så stor roll. Det var även val till elevrådet idag och det var vi såklart på för att stötta Kattis. Hon kom med i styrelsen men inget annat gick som vi ville så om du går på Tingvalla så uppmanas du till att skriva på en lista för omval. Do it!

Snart, snart är det valborg och jag längtar. Då ska vi skratta och dansa hela natten och skråla till My name is Inga. Men jag ska inte ha några förväntningar för att då brukar det bli roligare än vad man tror. Men kul ska vi ha!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0