Saknad

Jag har upptäckt att jag saknar min kamera väldigt mycket. Den har varit trasig i nästan ett år nu och jag har av någon anlednig inte investerat i en ny. Det kan bero på att jag har valt att lägga mina slantar på annat men nu har jag i alla fall kommit på att jag nog vill ha en kamera igen. Om jag hade haft en så kunde jag t ex ha lagt upp en bild på den supermumsiga äppelpajen som jag bakade idag eller en bild på mina ursöta kusiner som åt upp den. men tyvärr går inte det och jag blir så frustrerad. Det är faktiskt jobbigt att bara kunna använda mobilkameran som är mindre bra. Så där har ni anledningen till att min blogg har blivit så tråkig. Jag har inga bilder att lägga in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0