lugn fredag

Idag var det min och Marikas tur att ha egen gympalektion. Vi körde badminton och jag tycker nog att det gick ganska bra. Men många tyckte att styrkan var jobbig och det var ju lite av vad som var meningen med den så det var också bra. Vi skippade matten för att hinna förbereda oss, sätta upp nät och sånt, så vi köpte oss en varsin baguette och gick till gjutaren där vi skulle vara. Men när vi kom dit så var det en klass som hade lektion innan oss så det blev till att sitta i omklädningsrummet i nån timme. Passade på att äta våra baguetter då men någon spillde ner mina skor med potatissallad. Tur att man skulle köpa nya efter skolan, fast spillet gick ju bort så det var ingen fara. Är nöjd med mitt inköp idag. Har tyvärr ingen bild då min mobilkamera är det enda som finns att tillgå just nu och den suger. Köpte dem i alla fall på skopunkten och de liknar ett par andra som jag har spanat in men som både Marika och Julia hann att köpa innan mig. Fast det kanske var lika bra eftersom de jag köpte nu var nästan lika fina och dessutom billigare.

ikväll blir det en lugn hemmakväll. Satsar på lördagen istället. Och det kan behövas lite ro ikväll efter första veckan efter lovet.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0