långpromenad

Trött. Ett ord som beskriver mig ganska bra just nu. Vi var ute och gick på Brattforsheden i ett antal timmar och det var inte det roligaste jag varit med om direkt. Men det var ju skönt att det var soligt om man nu ska vara positiv. Precis när vi klev av bussen och jag beredde mig för att stå och vänta på bussen i en halvtimme så ringer min mamma och frågar om jag vill åka med henne hem. JA! Det tackar jag för. Sedan jag kom hem har jag läst metro och vilat i solen, kanske lite för länge eftersom jag har blivit lite röd. Men det gäller ju att passa på att sola nu eftersom det tydligen ska bli regnigt framöver.
Så ut i solen med er!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0