good vibrations

Det känns som att jag mest bara klagar hela tiden men nu måste jag faktiskt göra det igen för jag har sanslöst ont i ryggen. Jag vet inte hur jag ska sitta för att det inte ska göra ont. Så här i efterhand så kanske det inte var det smartaste att gå nästan en mil med tanke på min sneda rygg. Men det är inte så mycket att göra åt.
Jag känner på mig att helgen kommer bli mycket bättre än vad veckan har varit i övrigt. Även fast det spås regn, men det gör inte så mycket. Skulle tycka att det vore lite mysigt med ett litet åskoväder, då kan man sitta inne och spela spel eller nåt med tända ljus samtidigt som regnet smattrar mot rutan och det mullrar lite smått ute. Fast detta åskoväder får bara komma imorgon kväll i så fall, resten av helgen är uppbokad av saker som vore mycket trevligare i solsken.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0