Första strykningen

Färg, av någon anledning älskar jag målarfärg. Det ser så härligt ut och det är alltid lika roligt att se förändringen som bara ett enda penseldrag kan göra. Så fort något ska målas om här hemma så är jag först med att ta på mig uppdraget att göra det. Detta är anledningen till att jag just nu sitter med vita prickar och fläckar över hela armarna för jag håller nämligen på att måla om i garderoben. Första strykningen är klar och nu är det bara att vänta på att färgen ska torka så jag kan göra den andra. Fast det är skönt med en liten rast för jag har ont i ryggen och armarna efter att ha stått och sträckt sig i ca en timme. Men fint blir det!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0