En lång dag

På något sätt gillar jag såna här dagar när man känner att man varit igång hela tiden. Det är så skönt att gå och lägga sig då, man somnar så lätt. Bara för att jag sa det nu så kommer jag säkert att ligga och vrida mig i timmar och stressa upp mig över att jag inte kan somna. Men då kan jag trösta mig med att när solen går upp så är det fredag och det betyder att det snart är helg. Då kan man sova precis hur mycket man vill, fast just vden här helgen är det ganska mycket som händer, bl a konfirmation och 40-årsfirande. Men nu har klockan ringt till sovdags så det är bäst jag går och lägger mig, ska bara läsa lite bloggar först.

puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0