den tiden i månaden

Ikväll var det egentligen meningen att jag skulle träffa en kompis eftersom jag var ivägkörd från huset då min syster skulle ha sminkkväll. Men inget blev som det skulle. Jag hade skitont i magen och kände att jag inte orkade ta mig hemifrån och det passade därför bra att sminkören inte kunde komma eftersom hennes bil inte fungerade.

Skönt är i alla fall att den här kvällen är pluggfri. det känns som att man får ta vara på såna kvällar eftersom det inte verkar bli många av dem de närmsta åtta veckorna. Provet i aktiekunskap idag gick hyfsat. Direkt efter att jag gjort det kändes det som att det gick jättebra men efter att ha pratat om det med andra så blev jag osäker. Så vi får se hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0