Cirkelsatser snurrar i mitt huvud

Man kan nog säga att det idag var slappare i skolan än vad det var när man kom hem. Började klockan tio idag med UF och på den lektionen fick vi bara några uppgifter att gör vid tillfälle sedan fick vi göra vad vi ville. Slutade sedan vid två eftersom de sista två lektionerna blev inställda. Men sen när jag kom hem blev det desto mer att göra eftersom vi har prov i matte imorgon och prov i svenska på onsdag. Känner mig smått stressad eftersom att det måste gå bra på matteprovet, men jag har inga höga förhoppningar om att det kommer att göra det för jag fattar inte någonting fast jag har kollat på mattedvd:n flera gånger. Och nu orkar jag inte plugga mer eftersom det verkar som att det bara är att inse att jag inte blir smartare än så här.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0