ännu ett plugginlägg

Oj, vilken dag. Den började skitdåligt och fortsatte hur segt som helst tills övertöttheten slog till. Marika och jag var båda på något konstigt humör och var säkert jättetöntiga, härligt! Vi åt en mjukglass efter skolan och gud vad gott det är! Vi kom fram till att det är den godaste glassen. Sedan jag kom hem har allt varit i vanlig ordning: plugga, plugga, plugga. Vi har prov i geografi imorgon och jag har inte hunnit plugga något i helgen så jag känner mig lite stressad just nu. Fast egentligen så kommer jag inte plugga ihjäl mig inför det här provet eftersom  det inte har gått så bra på de andra, det kommer nog ändå inte väga upp mitt betyg.

puss!


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

dedär jäkla plugginläggen tar över min blogg oxå..

2008-04-28 @ 18:44:03
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0